فروش clubSim

  • ۱
  • ۰
گیوی هی کارت HeiCard - سیم آنلاکر آیفون 4/4s/5/5s و آیفون SE
گیوی هی کارت HeiCard - سیم آنلاکر آیفون 4/4s/5/5s و آیفون SE گیوی هی کارت HeiCard - سیم آنلاکر آیفون 4/4s/5/5s و آیفون SE گیوی هی کارت HeiCard - سیم آنلاکر آیفون 4/4s/5/5s و آیفون SE
مدل: HeiCardSim
سرویس: قابل ارائه است
قیمت: 130,000 تومان 

-> فروش ویژه HeiCard بصورت انحصاری در آیفون آنلاکر

هی کارت ( heicard ) از دیگر شرکت های سازنده سیم آنلاکر یا گیوی می باشد و هی کارت سیم قطعه ای است که شما می توانید هر آیفونی نظیر : آیفون ۱۰ و آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس را با آن بصورت سخت افزاری آنلاک کنید ! علاوه بر آن شما قادرید آیفون های قبلی نظیر : آیفون ۷ و ۷ پلاس ٬ آیفون ۶اس و ۶اس پلاس ٬ آیفون ۶ و ۶ پلاس ٬ آیفون SE ٬ آیفون ۵اس ٬ ۵سی و ۵ و همچنین آیفون ۴ و ۴اس را نیز با آن آنلاک سخت افزاری کنید. هی کارت سیم تا این لحظه از آخرین ورژن ارائه شده یعنی iOS 11.4.1 پشتیبانی خواهد نمود ٬ علاوه بر آن هی کارت سیم برخلاف سایر گیوی ها مشکلی با سیمکارت ۴جی ٬ اینترنت LTE  و  کدهای دستوری ندارد . در این مدل نیز همانند کلاب سیم فقط کافیست آن را زیر سیم کارت خود قرار دهید و چند ثانیه منتظر آنتن و آنلاک آیفون خود باشید . همین!

برخلاف ذهنیت عموم ٬ آنلاک سخت افزاری نیازی به باز شدن آیفون شما ندارد و این قطعه در زیر سیمکارت جای میگیرد و در نتیجه بدون نیاز به دانش خاصی٬ تمام مشتریان می توانند براحتی از آن استفاده نمایند. شما با خرید هی کارت سیم نه تنها در ایران و با سیم کارت هایی نظیر : همراه اول ٬ ایرانسل و ... ٬ بلکه هر کشوری می توانید با هر سیم کارتی آیفون خود را آنلاک نمایید .

باید دقت داشت که آنلاک سخت افزاری ٬ آخرین راه آنلاک آیفون می باشد و معمولا زمانی مورد استقبال قرار می گیرد که هزینه آنلاک فکتوری مقرون به صرفه نباشد و یا امکان آنلاک فکتوری آن اپراتور وجود نداشته باشد.  به یاد داشته باشید که کلاب سیم یا هی کارت سیم هیچ محدودیتی روی آیفون شما ایجاد نمی کنند ٬ باعث آسیب به آیفون نخواهد شد و هیچ ارتباطی با طرح رجیستری ندارد و اختلالی در آن ایجاد نمی کنند . با اینکه هیچ آیفونی وجود ندارد که بصورت سخت افزاری آنلاک نشود ٬ اما شما ابتدا می بایست نسبت به تعیین اپراتور و برآورد هزینه آنلاک فکتوری اقدام کنید ٬ اگر که شرایط آنلاک فکتوری آیفون شما باب میل تان نبود ٬ کلاب سیم یا هی کارت سیم خود را فورا سفارش دهید!

 

مزایا : 

 - پشتیبانی از آیفون 10 و آیفون 8 , 7 و پلاس ها

 - پشتیبانی از آیفون 6, 6s و آیفون SE , 5s , 5c , 5 و آیفون 4,4s

 - پشتیبانی کامل تا iOS 11.4.1

 - بدون نیاز به جیلبریک ٬ نصب برنامه و پروگرام نرم افزاری

 - بدون نیاز به باز شدن آیفون و کاربرد آسان در زیر سیمکارت

 - با پشتیبانی از کدهای دستوری  (کدهای ستاره و مربع دار)

 - با پشتیبانی از سیمکارت 4G

 - با پشتیبانی از اینترنت LTE سیم کارت 

 - ارائه بروشور راهنمای راه اندازی هی کارت سیم

 - تنها گیوی موجود در بازار - دارای 2 روز ضمانت تعویض یا برگشت وجه در صورت سلامت ظاهری

 - هزینه ارسال پیک موتوری (تهران) یا پست پیشتاز (شهرستان) بصورت رایگان

 - تایید و تست کلاب سیم قبل از ارسال توسط واحد فنی آیفون آنلاکر 

 

معایب : 

- عدم ضمانت در خصوص پشتیبانی از iOS های بالاتر

- عدم امکان آپدیت نرم افزاری هی کارت سیم

 

مشتریان گرامی دقت نمایند : با توجه به افزایش نرخ ارز در ماه های اخیر و عدم افزایش قیمت این محصول٬ به اطلاع میرسانیم که به محض اتمام موجودی قبلی٬ با عنایت به خریدهای جدید و قیمت تمام شده بالاتر٬ قیمت هیکارت سیم نیز بروز رسانی شده و افزایش خواهد داشت .

 

کلاب سیم و هی کارت سیم چه تفاوتی با هم دارند ؟

پیشنهاد ما این است که اگر کار به آنلاک سخت افزاری کشیده شد ٬ افرادی که قصد آنلاک آیفون ۴ ٬ آیفون ۴اس ٬ آیفون ۵ ٬ آیفون ۵اس ٬ آیفون ۵سی و حداکثر آیفون SE را دارند از هی کارت سیم به علت قیمت کمتر استفاده نمایند ٬ زیرا iOS های بعدی برای این دستگاه ها معنا ندارد و برای آیفون های جدید تر توصیه می کنیم به علت امکان آپدیت نرم افزاری گیوی سیم ٬ خیالی آسوده برای پشتیبانی از iOS های بالاتر ٬ پشتیبانی نرم افزاری رایگان و ... اندکی بیشتر هزینه نموده و از کلاب سیم استفاده نمایند .  اگر به دنبال جزییات بیشتری در خصوص تفاوت کلاب سیم و هی کارت سیم و بطور کلی تمام گیوی ها می باشید  مقاله  " نکاتی که باید قبل از‌ آنلاک سخت افزاری بدانید " را دنبال فرمایید . به یاد داشته باشید که چنانچه گیوی سیم شما از فروشگاه آیفون آنلاکر و یا نمایندگان این مجموعه خریداری نشده باشد ٬ این شرکت به علت وجود گیوی ها یا همان سیم آنلاکرهای متفرقه و تقلبی در بازار ٬ هیچگونه مسئولیتی در خصوص راهنمایی و پشتیبانی شما نخواهد داشت .

  • ۹۷/۰۸/۰۲
  • ایلیا مستکین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی